Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybrał ofertę przedsiębiorstwa PABICH SPÓŁKA z O.O. z siedzibą w Pile, przy ul. Al. Niepodległości 49, z ceną brutto 108 000,00 zł.
Złożona oferta była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu i została oceniona przez Zamawiającego w oparciu o jedno kryterium wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cenę 100%. Treść oferty odpowiadała treści SIWZ, Wykonawca spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
dostawy
Piła: Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na użytek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Leżenicy przy Centrum Charytatywno-Opiekuńczym CARITAS w Pile wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodu używanego będącego własnością zamawiającego
Numer ogłoszenia: 475664 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Charytatywno-Opiekuńcze "CARITAS" , Ul. Kossaka 16, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 57 12, faks 67 215 57 12.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.sds.pila.caritas.pl/wtz.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kościelna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na użytek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Leżenicy przy Centrum Charytatywno-Opiekuńczym CARITAS w Pile wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodu używanego będącego własnością zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego fabrycznie do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Leżenicy działającego przy Centrum Charytatywno-Opiekuńczym CARITAS w Pile wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodu używanego będącego własnością Zamawiającego. Wartość rynkowa pojazdu wynosi netto: 16.300,00zł. Samochód przeznaczony do przewozu dziewięciu osób wraz z kierowcą oraz przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Zamawiający wymaga aby samochód był wyposażony: 1)Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2013r.,2) Nadwozie z przedłużoną kabiną, całkowicie przeszklone, drzwi boczne przesuwne z prawej strony, drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe lub otwierane do góry z wycieraczką i ogrzewanymi oknami, 3) Przestrzeń bagażowa - długość przestrzeni ładunkowej za 3 rzędami siedzeń minimum 900 mm, Samochód przeznaczony do przewozu dziewięciu osób łącznie z kierowcą. 4)Samochód przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, posiadać pasy bezpieczeństwa mocujące wózek i osobę niepełnosprawną - od tylnych drzwi pojazdu. Możliwość demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń bez narzędzi, 5)Nadwozie pokryte lakierem metalizowanym w kolorze jasnym, 6)Silnik o pojemności minimum 2.0 l o minimalnej mocy 110 KM, 7)Rodzaj paliwa - olej napędowy, 8)Manualna skrzynia biegów, 9)Napęd na koła przednie, 10)Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 11)Układ hamulcowy min. z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), 12)Kierownica regulowana na wysokość, 13)Centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser, 14)Poduszki powietrzne - przednie poduszki powietrzne (kierowca + pasażer), 15)Wszystkie zagłówki regulowane na wysokość,16)Klimatyzacja min. półautomatyczna rozbudowana w części pasażerskiej, 17)Ogrzewanie również w przestrzeni pasażerskiej, 18)Reflektory przednie regulowane elektrycznie z miejsca kierowcy,19)Oświetlenie przeciwmgłowe (przód i tył), 20)Komputer pokładowy, 21)Tapicerka materiałowa, podsufitka na całości pojazdu, 22)Fotel kierowcy z regulacją wysokości, 23)Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe dla kierowcy i pasażerów, 24)Radioodtwarzacz oraz głośniki - przód i tył, 25)Pełnowymiarowe koło zapasowe, 26)Komplet kół z ogumieniem zimowym (4 szt.) - założone na samochodzie, 27)Komplet dywaników podłogowych, 28)Chlapacze przednie kół GWARANCJA 29)Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne - minimum 24 miesiące, 30)Okres gwarancji na perforację nadwozia - minimum 36 miesiące, 31)Okres gwarancji na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie określa się
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie określa się
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie określa się
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określił wymagań
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określił wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1) Wypełniony formularz ofertowy( w formie oryginału)- według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków zamówienia -załącznik nr 2 3) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sds.pila.caritas.pl/wtz.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sds.pila.caritas.pl/wtz.html.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2013 godzina 10:45, miejsce: Centrum Charytatywno-Opiekuńcze CARITAS w Pile ul.Kossaka16; 64-930 Piła, Biuro (pierwsze piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Zapytanie
Zmienione brzmienie Załącznika nr 3 do SIWZ
Zmienione brzmienie Załącznika nr 4 do SIWZ
SIWZ
Załącznik nr 1- formularz, oferta
Załącznik nr 2- oświadczenie
Załącznik nr 3- do SIWZ- zakup samochodu
Załącznik nr 4- do SIWZ- zakup samochodu
Załącznik nr 5- Projekt umowy
Załącznik nr 6- do SIWZ